wtorek, 2 października 2012

Nowy nagłówek

Pomimo, że bloga mam od miesiąca nie podobał mi się trochę jego wygląd. Bardzo chciałam stworzyć własny nagłówek i "siedział" mi w głowie od samego początku. Aż w końcu na weekendzie udało mi się go zrobić i dzisiaj tylko udoskonaliłam do wymiarów bloga i... taa daam! Nowy nagłówek już jest :)

Dla przypomnienia wcześniejszy wygląd bloga:

 Potem dodałam nagłówek

A następnie tło zmieniłam na białe 

Dodałam również ikonkę serduszko, co widać na poniższym zdjęciu:




Chciałabym również podziękować przy okazji za wszystkie odwiedziny i komentarze, które dostałam do tej pory ;) Mam nadzieję, że nowy wygląd Wam się spodoba!

1 komentarz:

  1. Zmiany zdecydowanie na plus, podoba mi się zarówno nowy nagłówek jak i białe tło. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)