sobota, 8 grudnia 2012

17 DAYS OF CHRISTMAS COUNTDOWN CHALLENGE



Witajcie!
Postanowiłam zrobić swoje własne wyzwanie świąteczne. Widziała już kilka na internecie, jednak nie do końca odpowiadały mi ich zadania ;) Możecie również wziąć w nim udział, tylko dajcie mi znać, żebym mogła zobaczyć Wasze wpisy ;) Będzie mi bardzo miło.

Banery oczywiście można kopiować.

Już jutro pierwszy dzień!

Dla ułatwienia (np przy pisaniu tytułu posta) wstawiam wersję tekstową:

Day 17. (Dec 9th) Are you a last minute Christmas shopper?
Day 16. (Dec 10th) Have you been naughty or nice this year?
Day 15. (Dec 11th) A favorite Christmas movie.
Day 14. (Dec 12th) Wrapping paper of gift bags?
Day 13. (Dec 13th) Hardest person to buy for?
Day 12. (Dec 14th) A favorite Christmas song. Post an audio.
Day 11. (Dec 15th) When/How did you learn that Santa wasn't real?
Day 10. (Dec 16th) An old Christmas photo of you.
Day 09. (Dec 17th) A favorite Christmas tradition and meal.
Day 08. (Dec 18th) Your Christmas wishlist. 
Day 07. (Dec 19th) Post a picture of an old Christmas card.
Day 06. (Dec (20th) Draw a holiday greeting.
Day 05. (Dec 21st) Photograph your Christmas tree.
Day 04. (Dec 22nd) Photograph your favorite Christmas decor in your tree.
Day 03. (Dec 23rd)  Photograph your Christmas decorations at home.
Day 02. (Dec 24th) When do you open gifts?
Day 01. (Dec 25th) What you have for Christmas dinner?




Keep-calm-because-it-is-december_large

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)