wtorek, 18 grudnia 2012

Christmas?


Taaaaak!
Najchętniej już ubierałabym choinkę słuchając świątecznych piosenek i siedziałabym przed kominkiem cały czas ;) Niestety, nikt mi nie chce na to pozwolić haha

Uwaga! Dużo zdjęć ;D

Na co czekam?
people who go all out putting up christmas lights. ~ things i love about winter
Nie mogę się doczekać pieczenia ciasteczek, bo robię to naprawdę bardzo rzadko :(


Pomimo tego, że to lista na 2011 i tak zrobię większość rzeczy
Winter Bucket List - 2011
Make your own snow globes

A co powiecie na to? ;)

5 komentarzy:

  1. Jakie cudowne, inspirujące zdjęcia! <3 Aż chce się krzyknąć: KOCHAM ZIMĘ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice pictures <3

    visit my blog http://tanilias.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh winter and December, it's always so cold, but Christmas is always welcome! I really like your blog! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, likes and more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nikt nie chce ci na to pozwolić? :D
    Grunt to się nie przejmować gdy w domu trzaskają zamykane drzwi,a z twoich głośników wydobywa się "Last Christmas" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale raczej chodziło mi o pozwolenie na ubieranie choinki. Nie mam pojęcia gdzie mam ozdoby świąteczne, a sama choinki ze strychu nie przyniosę ;)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)