środa, 2 stycznia 2013

Day 18: Half moons & Cheeky!

406746_463556533702904_776065182_n_large
Najwyższy czas na nowe paznokcie!
Postanowiłam połączyć (zawsze modny) sylwestrowy brokat z kolejnym tematem wyzwania, czyli half moons. Jest to kształt półksiężyca na paznokciu. Zazwyczaj robi się to za pomocą naklejek, takich jak do French manicure. Ja jednak postanowiłam zrobić to ręcznie :)


Kolejna rzecz to długo wyczekiwany .... zestaw trzech płytek Cheeky Jumbo do stemplowania paznokci. Zamawiałam je ze strony producenta. Dokładny link do mojego zestawu TUTAJ.
W weekend będę próbować, jak na razie szkoda mi niszczyć obecnych paznokci- a czarny lakier jak wiadomo czasami ciężko schodzi, tym bardziej z kilkoma warstwami brokatu ;)
Wtedy też zrobię dokładniejsze zdjęcia płytek i może jakaś fotorelacja z pierwszego stemplowania? Hmm kto wie :)

Co najśmieszniejsze ta przesyłka również szła z Hong Kongu China Post, tak samo jak dostarczone 3dni temu stempel i zdzierak. Nie wiem czemu, ale jakoś zakodowane miałam że to z USA przyjdzie haha


I zdjęcie dzisiejszego nieba dokładnie o 7:10 rano

Przy okazji zapraszam na rozdanie na odskoczniaodrzeczywistosci.blogspot.com
Wspaniałe nagrody, m.in. płytki do stempli, peeling do ciała Avon, Płyn micelarny Yves Rocher i więcej :D

2 komentarze:

  1. świetny pomysł na pazurki :) zainspirowałas mnie do działania ;) !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)