czwartek, 31 stycznia 2013

Day 21: Inspired by a color

Nie ma to jak WOS - w klasie mam 32 osoby, prawie wszyscy zgłosili nieprzygotowanie. Jak nauczyciel zobaczył las rąk, to się zaczął śmiać i czytać po kolei numery w dzienniku (tylko odpowiadaliśmy kto chce zgłosić). 4 osoby nie chciały + jedna była zwolniona bo miała prasówkę i jedna szczęśliwy numerek ;o

Po krótkich obliczeniach - np zgłosiło 26/32 osoby czyli ponad 80% klasy!


A wracając do paznokci- to wyzwanie było bardzo łatwe. Zainspirowane kolorem .. hmm brzmi tajemniczo, jednak jaki inny kolor mogłam wybrać, no proszę Was...
Myślę, że jest odpowiedni, zobaczcie sami:


W moim pokoju jakieś 70% rzeczy jest fioletowych ;)

Dwa dni po zrobieniu tego zdjęcia złamałam paznokieć na kciuku, właśnie u prawej ręki ;( I nawet nie robiłam niczego ekstremalnego- odsuwałam krzesło w szkole haha
Wygląda teraz koszmarnie, jest krótszy o prawie połowę. Dlatego będziecie się musieli zadowolić zdjęcimi tylko lewej ręki (dopóki ich też nie połamię ;))



Przy okazji chciałabym Wam podziękować za odwiedziny na moim blogu!
Dla mnie to naprawdę duża liczba, aż 2000 w pół roku.
Zdjęcie zrobiłam wczoraj, więc już Was troszkę przybyło ;)



2 komentarze:

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)