wtorek, 29 stycznia 2013

Jewelry (Earrings) hanger

Długi czas szukałam pomysłu na przechowywanie biżuterii. Aż w końcu znalazłam! Jest to ramka z siatką (kanwa, do kupienia w pasmanteriach) przyczepioną do jej tyłu. Jest idealna. Co prawda mogą tu wisieć tylko kolczyki, ale i tak mi się podoba.

Jest również wiele sposobów na jej ozdobienie - można kupić po prostu gotową ramkę, lub jak ja zrobić ją samemu, a następnie przyczepić ...hmm sama nie wiem jak to nazwać ;) Gdy macie grubszą ramkę fajnie może wyglądać owinięcie jej jakąś włóczką na przykład (jednak dużo z tym roboty) albo jakimś materiałem/ozdobnym papierem/gazetą (może nawet decoupage?)


Przy okazji zauważyłam jak mało mam kolczyków! Może dla niektórych to dużo, jednak zdaje mi się że zgubiłam jakąś 1/5 tego co było.





2 komentarze:

  1. Hello! I just came to tell you, that I put in my own blog link to this post and your Youtube-video. It is OK to you? I hope you understand what I mean,haha.

    By the way, your blog is truly inspirational :)

    http://ppartofmylife.blogspot.fi/2013/02/diy-korvakoruteline.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg, such an fantastic idea!

    Would you like to follow each other?
    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)