sobota, 19 stycznia 2013

Random- Cat and ... Harry Styles?!



W szkole pewna pani rozdawała ulotki, zapraszając nas na darmową lekcję w nowo otwartej szkole tańca. Chyba są troszkę mało wiarygodni, zobaczcie sami:


Ktoś poznaje? Przecież to Harry Styles!

Jakiś rok temu spotkałam się z podobną sytuacją, również to samo zdjęcie i inne imię. Według mnie Ci, którzy znają osobę ze zdjęcia, mogą przez to stracić do nich zaufanie. Może to nie jest wielka rzecz i tak naprawdę ta szkoła tańca jest dobra (nie wiem, nie znam), ale podrabiając opinie "Barta", nie wiemy czy np. Ewa Farna lub Rafał Maserak tak naprawdę wypowiedzieli się na ich temat.

3 komentarze:

  1. Piękne masz to łóżko, z lampkami wygląda wyjątkowo efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampki kupiłam dopiero jakiś dwa miesiące temu, jednak nie zamierzam ich ściągać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia ;)
    Ja bym nie poznała, ale dobrze, że ktoś widzi co robią ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)