sobota, 12 stycznia 2013

Stamp your nails & Polyvore (Again)

Ciekawy tytuł nieprawdaż? 
Taaaak - w końcu dodaję paznokcie. Robione były chyba tydzień temu ;o Ale zdjęcia zrobiłam od razu, bo pięknie to one teraz nie wyglądają ;) Jak widać stemple nie wyszły za ładne, nie wiem dlaczego - np. na kciuku lewej ręki robiłam jako pierwszy i wyszedł całkiem ok, a kolejne już gorzej. Czasami, mimo że na stemplu się odbiło, na paznokciu w ogóle nie działało.
Poniżej możecie zobaczyć efekty:




Dostałam też kolejną przesyłkę z Chin

Tym razem to cieniutki łańcuszek z serduszkiem zamówiony na ebay.com. Niestety nie wygląda tak jak powinien, jest krzywy, "kwadratowy" i z tyłu pusty. I chociaż kosztował tylko 0.99$, czyli jakieś 3zł to napisałam do sprzedawcy i dostałam pieniądze z powrotem. Teraz tylko dylemat co kupić ;)

Tak powinien wyglądać:

A tak jest w rzeczywistości:





Bawiłam się też troszkę polyvore. Robię im trochę reklamę za darmo, ale naprawdę lubię tę stronę :)


Spiked style


Forever New sheer shirt
200 PLN - forevernew.com.au


Gold tank
45 PLN - chiarafashion.co.uk


Dorothy perkin
135 PLN - dorothyperkins.com


Miss selfridge
81 PLN - missselfridge.com


AX Paris spike heel
210 PLN - axparis.co.uk


Envelope clutch
185 PLN - boohoo.com


Pull bear
40 PLN - pullandbear.com


River island
30 PLN - riverisland.com

Get the look: Khloe Kardashian


Oasis long sleeve top
75 PLN - oasis-stores.com


Karl Lagerfeld mini skirt
325 PLN - net-a-porter.com


Christian louboutin pumps
4 040 PLN - saksfifthavenue.com


Christian louboutin pumps
3 725 PLN - barneys.com


Marni beaded necklace
715 PLN - theoutnet.com


Nars cosmetic
105 PLN - beauty.com


Mac cosmetic
68 PLN - debenhams.com


Cl 233 de Peau Beaut 233 mascara
155 PLN - bergdorfgoodman.com


Black eye makeup
155 PLN - etsy.com


Opi nail polish
80 PLN - nelly.com



Nothing is impossible


Soaked in Luxury sweat shirt
245 PLN - zalando.co.uk


Hudson Jeans skinny jeans
590 PLN - hudsonjeans.com


Privileged wedge heels
390 PLN - lulus.com


Yves saint laurent bag
8 575 PLN - ysl.com


Eva Fehren gold bangle
7 890 PLN - barneys.com


House of Harlow 1960 triangle jewelry
220 PLN - lordandtaylor.com


Yves saint laurent
94 PLN - yslbeautyus.com


Urban decay
100 PLN - debenhams.com



Black dress


Glamorous long sleeve peplum dress
115 PLN - houseoffraser.co.uk


Black stocking
28 PLN - windsorstore.com


Insight 51 bikini swimwear
245 PLN - threadsence.com


Lanvin bow belt
1 395 PLN - bergdorfgoodman.com


3 komentarze:

  1. Dlaczego nie zajmujesz sie malowaniem paznokci profesjonalnie? Czy to tylko twoje hobby?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zajmuję się tym profesjonalnie, ponieważ nie jestem osobą pełnoletnią, więc raczej nie da się mówić tutaj o pracy w salonie itd. Dużo osób już mi mówiło, że powinnam to robić zawodowo. Jednak sama na razie nie wiem, jaką pracę chciałabym wykonywać. A w porównywaniu do innych blogerek czy manicurzystek jestem dopiero początkująca :) Dlatego obecnie to tylko hobby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na twoim miejscu poszłabym w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)