niedziela, 27 stycznia 2013

String art or Pin and thread art!


Może kojarzycie takie zdjęcia? To string art albo pin and thread art.
Głównie są to wzory geometryczne, ale coraz częściej znajdziemy różne teksty, cytaty czy nawet architekturę!

 
DIY giant string heart


Zrobiłam coś podobnego ;) Już przybiłam wszystkie gwoździe (ojjj dużo ich było, dużo - o ile się nie pomyliłam w liczeniu- 604)...


Wydrukowałam tekst, a raczej same kontury, w odpowiednim rozmiarze. Następnie przykleiłam za pomocą taśmy malarskiej. "Ramkę" też przykleiłam taśmą i wzdłuż niej wbijałam gwoździe.



Tak to wyglądało po wbiciu wszystkich gwoździ

Oryginalnie miał tu stać telewizor, ale po pewnym czasie zauważyłam, że rzadko kiedy go używałam. Dlatego jego miejsce zastąpi to. Pe lewej jest choinka wykonana ręcznie z materiału jakieś dwa lata temu. A obok niej białe coś, co pokażę Wam niedługo ;)


... kupiłam włóczkę i po 1,5h gotowe.






Oczywiście nie mogłam przegapić okazji i nie nakręcić filmiku:





3 komentarze:

  1. Jaka deska jest potrzebna i jakie gwoździe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to jest włóczka czy wełna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczka, ale wybrałam ją przypadkiem. Możesz np. użyć zwykłych nici dla delikatniejszego efektu.

      Usuń

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)