środa, 9 stycznia 2013

Tag: Moje blogowe sekrety




Postanowiłam przyłączyć się do taga "Moje blogowe sekrety". Właściwie nikt mnie nie otagował, ale przecież nie o to chodzi i wiele osób taguje swoich czytelników. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę ;)



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? 

Bloga założyłam 8 września 2012r. i jak narazie nie przerwałam tego (aż dziwne ;)). Posty dodaję bardzo nieregularnie. Jak jestem bardzo zajęta to zdarzają się tygodniowe przerwy, a czasami nowe posty są codziennie.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Kartę bloggera mam otwartą zawsze, więc włączając przeglądarkę zawsze na nią zaglądam. Czasami w ciągu dnia sprawdzam statystyki czy po prostu coś piszę.

3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga? 

Nie, jestem całkowicie anonimowa na blogu, dlatego nikt o nim nie wie ;) Mimo że kilka razy nawet dałam tu swoje zdjęcie, nikt jeszcze tego nie znalazł.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 

Lubię posty dość osobiste, przedstawiające przebieg dnia lub strój autorki albo posty typu "mój tydzień w zdjęciach" itp. Sama chciałabym coś takiego zacząć, ale obecnie głównie siedzę w domu, więc pewnie skończyło by się na zdjęciach kota i jedzenia ;)

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom? 

Często porównywuję się do innych osób, w tym blogerek. Zazdroszczę niektórym pięknych zdjęć, umiejętności związanych z makijażem, paznokciami czy dobieraniem ciuchów :)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, aby zrecenzować go na blogu? 

Nie recenzuję kosmetyków na blogu ;)

7. Czy pod wpływem blogów kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Raczej nie. Jestem dość oszczędną osobą (sama nie wiem skąd to się bierze) więc ogólnie nie kupuję dużo. Jednak wolę sprawdzić dany produkt przed zakupem w recenzjach na blogach czy wizażu.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu? 

Mimo, że moja przygoda z tym blogiem jest krótka, sądzę że przede wszystkim poznałam wiele ciekawych blogów, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Utrudniło mi to również codzienne funkcjonowanie, bo zabiera mi to coraz więcej czasu ;)

9. Skąd czerpiesz inspirację do nowych postów? 

Z otoczenia i z internetu ;)

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć? 

Jeszcze nie, a minęło już jakieś cztery miesiące. Myślę, że nawet jeśli będę chciała kiedyś przestać publikować nowe posty, nigdy go nie skasuję. Po prostu było by mi szkoda poświęconego czasu.

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 

Niektóre tagi czy posty typu 'Projekt denko' -trochę nie rozumiem idei dzielenia się tym, co się zużyło. Jeśli się je recenzuje to może być, ale niektóre osoby po prostu wstawiają zdjęcia pustych pakowań. Sama nie czytam takich postów dlatego, że nie interesuję się aż tak kosmetykami.
No i oczywiście błędy językowe w dużej ilości:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)