czwartek, 10 stycznia 2013

Zdjęciowo

Robiąc porządki na telefonie trafiłam na kilka ciekawych zdjęć. Niektóre aż z wakacji no ale ... Poza tym jest też troszkę pokoju, świąt itp. Mam duże zaległości w tym tygodniu i nie mówię tu tylko o szkole. Nawet nie dodałam zdjęć paznokci z tego tygodnia. Na szczęście już prawie weekend.
Zapraszam do oglądania!

Kto uwierzy, że to zdjęcia robione telefonem na wakacjach w 2011r. podczas jazdy autem? Jak na mój telefon (3.2 mega :() to są całkiem dobre :)


Resztę 'kolejnego tajemniczego zeszytu' pokażę kiedy indziej. 
Paznokieć na 2 zdjęciu <3

Wieeeem, niezdrowo. Ale ja uwielbiam żelki!
Zabawa w warkocz z chyba 5 pasm. Tylko mi się tak zdaje, czy te włosy wyglądają jak rude? To nie przeróbka, tylko wina światła.


Ona wszędzie musi się położyć!

A to już chyba z wakacji '12. Jakość powala :/

A teraz święta w tym roku. Tak się bawiłam z kuzynami, niestety zabrakło kart ;p


Kuzynek chyba się nie obrazi ;)

Kubeczek z owsianką karmelową mmm :D Przy okazji widać troszkę paznokci. W prawdzie robione aparatem, ale ...


I moje ulubione - widok 'panoramiczny' na mój pokój! Zdjęcia może nie do końca udane, bo widać przejście zdjęć na ścianie. Jednak to wszystko było robione telefonem. Wybaczcie bałagan :)
Proponuję powiększyć


Mówiłam już że ona wszędzie śpi? Haha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo się cieszę, że jesteś na moim blogu.
Napisz mi, co o nim sądzisz i zajrzyj tu jeszcze ;)